pexels mike bird 145683 - از چه سایتی بک لینک بخریم ؟ | نکات مهم در خرید بک لینک 2024

از چه سایتی بک لینک بخریم ؟ | نکات مهم در خرید بک لینک ۲۰۲۴

8 / 11 / 1402 محمود افزودن اطلاعات 159 بازدید

برای اینکه یک بک لینک خوب بخرید بهتر است بک لینک دائمی بخرید . شاید بگویی بک لینک دائمی نیست و اینکه اگر هم باشه سایت های خوبی بک لینک دائمی نمیدهند . برای این قضیه شما باید رپورتاژ خریداری کنید .

 

رپورتاژ چیست ؟

رپورتاژ یک روش اساسی در جهت افزایش دسترسی به اطلاعات و تبلیغات در فضای آنلاین است. این فرآیند، به عنوان یک استراتژی بازاریابی، به کارفرمایان این امکان را می‌دهد تا محتوای تبلیغاتی یا اطلاعات مرتبط با کسب و کار خود را در وبسایت‌ها، وبلاگ‌ها، یا سایر پلتفرم‌های آنلاین منتشر کنند. این مفهوم به طور خاص بر روی بهینه‌سازی و افزایش نمایش محتوا تمرکز دارد تا مخاطبان بیشتری به سمت وب‌سایت یا خدمات مرتبط جذب شوند.

بک لینک، یک جنبه کلیدی در روند رپورتاژ است، زیرا این لینک‌ها به کسب و کار کمک می‌کنند تا جایگاه خود در موتورهای جستجو بهبود یابد. با قرار دادن لینک‌های مرتبط در متن‌ها و مقالات رپورتاژ، بهینه‌سازی سئو صورت می‌گیرد و در نتیجه، افزایش بهبود در رتبه‌بندی گوگل و سایر موتورهای جستجو امکان‌پذیر می‌شود. این روند، به تبلیغات کسب و کار کمک می‌کند تا به دسترسی بیشتری در دنیای دیجیتال برسد و بازاریابی اثربخش‌تری را تجربه کند.

در متن بالا کاملا کتوجه شدید که رپورتاژ چیست. حالا باید دقیق تر توضیح بدم که رپورتاژ یک سری مقالاتی هستند که در مورد یک موضوع مرتبط با وب سایتی که قصد دارید لینک خود را در آن قرار دهد می باشد . مثلا اگر وب سایت طراحی بنر دارید میتوانید رپورتاژی بنویسید با عنوان قبل از خرید بنر به چه نکاتی توجه کنیم ؟

به این میگن یک رپورتاژ مرتبط و عالی .

pexels damien lusson 10787849 - از چه سایتی بک لینک بخریم ؟ | نکات مهم در خرید بک لینک 2024

از بک لینک به چه صورت در رپورتاژ استفاده کنیم؟

برای اینکه به بهترین نحو بتوانید به سایت خود در رپورتاژ لینک بدهید نیاز هست که حتما لینک شما فالو باشد . لینک فالو به لینک هایی می گویند که خرزنده گوگل وقتی به آن میرسد آن را دنبال میکند . جالبیش این هست که اعتبار سایتی که رپورتاژ شما را منتظر کرده است نیز به وب سایت شما انتقال میدهد . باید بگم این کار عالی هست . اما لینک های نوفالو به لینک هایی می گویند که وقتی خزنده گوگل به آن میرسد ازش میگذرد و آن لینک را دنبال نمی کند .

شاید بگید چرا خزنده آن را دنبال نمیکند ؟ باید بگم وقتی لینک نوفالو باشد یعنی وب سایت منتشر کننده داره میگه من تحت هیچ شرایطی نمیخوام قدرت دامنه ام به این وب سایت منتقل شود . پس اگر می خواهید رپورتاژ منتشر کنید باید به این نکته توجه کنید که هرگژ لینک شما نوفالو نباشد . درضمن رپورتاژ به صورت دائمی منتشر میشود و دقیقا میتوانیم بگوییم همان بک لینک دائمی . در زیر دو نمونه لینک برای شما قرار دادم که اولی فالو و دومی نوفالو هست .

Untitled - از چه سایتی بک لینک بخریم ؟ | نکات مهم در خرید بک لینک 2024

اگر در قسمت rel از noopener استفاده کرده بودند هیچ اشکالی ندارد و در سئو تاثیر ندارد.

 

خوب حالا بهتره بپردازیم به اینکه چجوری بک لینک بخریم یا باید بگویم چجوری یک رپورتاژ خوب با قیمت مناسب بخریم ؟

برای خرید رپوتاژ از وب سایت مختلفی میتوانید استفاده کنید اما بنده وب سایت تریبون را به شما عزیزان پیشنهاد میدهدم. وب سایت تریبون کاری که انجام میدهد این هست که رپورتاژ شما را با بهترین کیفیت و کم ترین هزینه در وب سایت مد نظر منتظر میکند . برای اینکه بتوانید یک رپورتاژ خوب با کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب پیدا کنید در وب سایت تریبون بروید به بخش ساخت کمپیتن رپورتاژ و در این صفحه شما میتوانید فیلتر های مختلفی را اعمال کنید که یکی از مهم ترین آن ها اتوریتی بالا هست .

3 - از چه سایتی بک لینک بخریم ؟ | نکات مهم در خرید بک لینک 2024

در تصویر بالا ما فیلتر قدرت دامنه را گذاشتیم از ۵۰ و در بالای صفحه گذاشتیم ارزان ترین اینجوری شما میتوانید با کم ترین قیمت بهترین وب سایت را برای خرید رپورتاژ خود مشاهده کنید . در زمان خرید رپورتاژ به این نکته توجه کنید که اسم سایت زیر ۵ درصد و اتوریتی سایت بالای ۵۰ باشد اینجوری زود تر وب سایت شما قدرت میگیرد .

 

خرید بک لینک

پس بلاخره به این نتیجه رسیدیم که خرید بک لینک را از تریبون انجام دهیم . البته باید توجه کنیم که بک لینک را در رپورتاژ قرار دهیم و در اصل رپورتاژ بخریم. خرید بک لینک گرون خیلی مهم نیست بک لینکی که میخرید بهتر است از وب سایت معتبری خریداری شود . اما توصیه من برای خرید بک لینک این هست که به جای خرید بک لینک از رپورتاژ استفاده کنید زیرا لینکی که به شما میدهد به صورت دائمی هست.

 

نتیجه گیری

الان دیگر میدانید چجوری یک لینک خوب با قیمت مناسب و به صورت دائمی خریداری کنید . رپورتاژ بهترین سبک خرید لینک هست فقط شما باید به این نکته توجه کنید که تحت هیچ شرایطی رپورتاژ شما تکراری نباشد یا اینکه مطلب رپورتاژ شما در وب سایت دیگری منتشر نشده باشد .

حتما باید متن رپورتاژ اختصاصی نوشته شده باشد و حتما از کلمه کلیدی هدف به مقدار ۱۵ بار در متن رپورتاژ استفاده کنید . امیدوارم این آموزش مورد پسندتون بوده باشه اگر شوالی یا انتقادی نیز دارید در بخش دیدگاه ها به تمامی سوالات شما عزیزان پاسخ میدهم.

 

 

 

منبع : گرند آنلاین

دنبال چی میگردی؟
بخش دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *